Akumuliatoriaus problemos gali būti dažnas reiškinys daugeliui mobiliųjų telefonų naudotojų. Nedaug dalykų yra labiau varginančių nei tai, kad prireikus pasinaudoti telefonu, jis neįsikrauna, nepaisant to, kiek laiko yra prijungtas prie elektros tinklo. Laimei, yra keletas veiksmų, kurių galite imtis, kad diagnozuotumėte ir galbūt išspręstumėte problemą. Šiame straipsnyje pateiksime jų aprašymą.
Patikrinkite įkrovimo kabelį ir adapterį
Pirmasis žingsnis – įsitikinti, kad problema nėra jūsų įkrovimo kabelis ir adapteris. Pabandykite naudoti kitą kabelį ir adapterį, kurie, kaip žinote, veikia, geriausia – su kitu prietaisu. Jei alternatyvus kabelis ir adapteris veikia, tikėtina, kad problema buvo susijusi su jūsų originaliais įkrovimo priedais, ir juos pakeitus problema turėtų būti išspręsta.
Apžiūrėkite telefono įkrovimo prievadą
Jei kabelio ir adapterio pakeitimas nepadeda, kitas žingsnis – patikrinti telefono įkrovimo prievadą. Laikui bėgant įkrovimo prievade gali susikaupti nešvarumų, dulkių ir pūkelių, kurie blokuoja įkrovimo laido ir telefono jungtį.
Išjunkite prietaisą ir žibintuvėliu apžiūrėkite prievadą. Jei pastebėjote kokių nors šiukšlių, atsargiai išvalykite jas naudodami mažą minkštą šepetėlį arba suspausto oro dulkių siurblį. Būkite atsargūs, kad nepažeistumėte subtilių prievado jungčių.
Iš naujo paleiskite telefoną
Kartais paprastas telefono paleidimas iš naujo gali išspręsti daugelį techninių problemų, įskaitant įkrovimo problemas. Laikykite nuspaudę telefono įjungimo mygtuką ir pasirinkite parinktį iš naujo paleisti. Iš naujo paleidę telefoną, pabandykite jį vėl įkrauti.
Patikrinkite, ar nėra programinės įrangos naujinių
Telefono programinė įranga kartais gali sukelti įkrovimo problemų. Gamintojai dažnai išleidžia atnaujinimus, kurie gali ištaisyti klaidas ir pagerinti veikimą. Patikrinkite, ar yra jūsų telefono programinės įrangos naujinių, ir, jei yra, atsisiųskite ir įdiekite juos.
Pabandykite įkrauti saugiuoju režimu
Klaidingos programos kartais gali trukdyti įkrovimo procesui. Jei neseniai atsisiuntėte programėlę ir telefonas nustojo krautis, problema gali būti programėlė. Norėdami tai patikrinti, iš naujo paleiskite telefoną saugiuoju režimu (safe mode) – taip išjungsite visas trečiųjų šalių programėles. Jei telefonas įkraunamas saugiuoju režimu, greičiausiai kalta neseniai atsisiųsta programėlė.
Atlikite gamyklinį atstatymą
Jei visa kita nepavyksta, gali tekti atlikti gamyklinį nustatymą iš naujo. Taip ištrinsite viską telefone ir grąžinsite jį į pradinę būseną, kai jį įsigijote. Prieš atliekant gamyklinį atstatymą būtina sukurti visų duomenų atsarginę kopiją, nes taip bus ištrinti visi jūsų duomenys. Jei problema kilo dėl programinės įrangos problemos, gamyklinis atstatymas greičiausiai ją pašalins.
Pasikonsultuokite su specialistu
Jei nė vienas iš šių žingsnių nepadeda, metas kreiptis į profesionalą. Jei jūsų telefonui taikoma garantija, kreipkitės į gamintojo klientų aptarnavimo tarnybą ir paprašykite tolesnės pagalbos. Jei telefonas negarantinis, nuneškite jį į patikimą telefonų taisyklą. Jie gali diagnozuoti problemą ir daugeliu atvejų ją išspręsti.
Apibendrinant galima pasakyti, kad neįkraunamas telefonas gali būti neįtikėtinai varginantis, tačiau dažnai šią problemą galima išspręsti šiek tiek pasistengus. Atlikę šiuos veiksmus, greičiausiai galėsite nustatyti problemą ir daugeliu atvejų ją išspręsti. Tačiau jei visa kita nepavyksta, geriausia kreiptis į specialistą, kad išvengtumėte dar didesnės žalos savo prietaisui.