Skambinate draugui ar kolegai, tačiau šis skundžiasi, kad prastai Jus girdi? Yra keletas būdų, kaip pašalinti telefono gedimą, kai pašnekovas negirdi jūsų balso. Patikrinkite, ar abiejuose įrenginiuose padidintas garsumas ir ar garso nustatymuose pasirinkote tinkamus įvesties / išvesties nustatymus. Jei vis tiek nepavyksta, pabandykite iš naujo nustatyti įrenginį arba ištraukti ausinių lizdą iš įrenginio ir vėl jį prijungti (jei naudojate ausines). Taip pat galite pabandyti naudoti kitą ausinių porą arba išbandyti tas pačias ausines kitame prietaise, kad įsitikintumėte, ar jos veikia tinkamai. Jei visa kita nepavyksta, gali tekti pakeisti ausines arba kreiptis pagalbos į autorizuotus telefono meistrus. Jei ausinių nenaudojate, tuomet gali būt kaltas telefono mikrofonas. Mikrofonas gali veikti netinkamai dėl keletos prižasčių, tačiau jos viso sprendžiamos tik išardžius prietaisą, todėl reikėtų kreipti į specialistus.
Nesvarbu, kokia problema, negalėjimas bendrauti telefonu gali būti labai nepatogus. Norint užtikrinti, kad galėsite naudotis telefonu pagal paskirtį, svarbu skirti laiko trikčių šalinimui ir problemos šaltinio nustatymui. Tikimės, kad atlikę keletą paprastų veiksmų galėsite greitai ir lengvai atkurti įrenginio veikimą.
Jei pastebėsite, kad problema išlieka, gali būti, kad laikas apsvarstyti galimybę įsigyti naują telefoną arba pakeisti kai kurias dalis, kad problema būtų išspręsta. Svarbu prisiminti, kad bet kokį jūsų atliekamą remontą ar keitimą turėtų atlikti kvalifikuotas specialistas, kad būtų užtikrintas prietaiso saugumas ir kokybė. Be to, turėdami visą garantijos informaciją po ranka, galite sutaupyti laiko ir pinigų spręsdami remonto problemas.